شرایط گارانتی لپ تک (کلیه محصولات)
کالای خریداری شده مطابق با شرایط زیر شامل گارانتی می باشد.
شرایط کلی :
1- دستگاه مطابق با مدل و شماره سریال و مدت زمان مندرج در کارت ضمانت دستگاه و مطابق با شرایط شرکت سازنده مشمول گارانتی می باشد.
2- شرکت لپ تک متعهد می گردد چنانچه دستگاه علی رغم استفاده صحیح و رعایت تمامی شرایط استاندارد تولید کننده، در طول دوره گارانتی دچار مشکل سخت افزاری گردد، ظرف مدت حداقل 15 روز کاری اقدام به برطرف کردن مشکل نماید.
3- در صورتیکه قطعه مورد نیاز پس از 2 ماه تهیه نگردد، شرکت لپ تک خود را ملزم به تعویض دستگاه معیوب با دستگاهی سالم می داند.
4- تمامی قطعات تعمیر یا تعویض شده توسط مرکز خدمات لپ تک، برای دوره باقی مانده گارانتی، تحت پوشش باقی خواهد ماند.
5- درایو نوری لپ تاپ شامل 6 ماه ضمانت می باشد.
6- شرکت لپ تک در قبال حفظ اطلاعات کاربر هیچ مسئولیتی ندارد.
7- به همراه داشتن کارت ضمانت برای استفاده از خدمات گارانتی الزامیست.
8- تمامی شرایط گارانتی لپ تک به رؤیت خریدار رسیده و مورد توافق او می باشد.
مواردی که شامل گارانتی نمی باشد:
1- خدمات نرم افزاری شامل گارانتی نمی باشد. بدیهی است در صورت نیاز، با اخذ هزینه، خدمات نرم افزاری صورت میگیرد.
2- پیکسل سوخته کمتر از سه عدد شامل گارانتی نمی باشد.
3- وجود هر گونه تیرگی و اثرات فشار بر روی صفحه نمایش شامل گارانتی نمی باشد.
4- هر گونه آسیب احتمالی از ارسال دستگاه به مرکز خدمات شامل گارانتی نمی باشد.
موارد ابطال گارانتی :
1- بروز هر گونه اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، نوسانات برق، گرد و غبار، اتصال غیر استاندارد به برق
2- هر گونه تعمیر و دستکاری توسط افرادی غیر از متخصصین شرکت لپ تک
3- هر نوع عدم تطبیق، دستکاری یا مخدوش کردن کارت ضمانت و یا شماره سریال بطوریکه مشخصات دستگاه غیر قابل شناسایی باشد.
4- هر گونه دستکاری، تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتورهای متفرقه