شرایط گارانتی لپ تک (کلیه محصولات)

کالای خریداری شده مطابق با شرایط زیر شامل گارانتی می باشد.

شرایط کلی :

1-     دستگاه مطابق با مدل و شماره سریال و مدت زمان مندرج در کارت ضمانت دستگاه و مطابق با شرایط شرکت سازنده مشمول گارانتی می باشد.

2-     شرکت لپ تک متعهد می گردد چنانچه دستگاه علی رغم استفاده صحیح و رعایت تمامی شرایط استاندارد تولید کننده، در طول دوره گارانتی دچار مشکل سخت افزاری گردد، ظرف مدت حداقل 15 روز کاری اقدام به برطرف کردن مشکل نماید.

3-     در صورتیکه قطعه مورد نیاز پس از 2 ماه تهیه نگردد، شرکت لپ تک خود را ملزم به تعویض دستگاه معیوب با دستگاهی سالم می داند.

4-     تمامی قطعات تعمیر یا تعویض شده توسط مرکز خدمات لپ تک، برای دوره باقی مانده گارانتی، تحت پوشش باقی خواهد ماند.

5-     درایو نوری لپ تاپ شامل 6 ماه ضمانت می باشد.

6-     شرکت لپ تک در قبال حفظ اطلاعات کاربر هیچ مسئولیتی ندارد.

7-     به همراه داشتن کارت ضمانت برای استفاده از خدمات گارانتی الزامیست.

8-     تمامی شرایط گارانتی لپ تک به رؤیت خریدار رسیده و مورد توافق او می باشد.

مواردی که شامل گارانتی نمی باشد:

1-     خدمات نرم افزاری شامل گارانتی نمی باشد. بدیهی است در صورت نیاز، با اخذ هزینه، خدمات نرم افزاری صورت میگیرد.

2-     پیکسل سوخته کمتر از سه عدد شامل گارانتی نمی باشد.

3-     وجود هر گونه تیرگی و اثرات فشار بر روی صفحه نمایش شامل گارانتی نمی باشد.

4-     هر گونه آسیب احتمالی از ارسال دستگاه به مرکز خدمات شامل گارانتی نمی باشد.

موارد ابطال گارانتی :

1-     بروز هر گونه اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، نوسانات برق، گرد و غبار، اتصال غیر استاندارد به برق

2-     هر گونه تعمیر و دستکاری توسط افرادی غیر از متخصصین شرکت لپ تک

3-     هر نوع عدم تطبیق، دستکاری یا مخدوش کردن کارت ضمانت و یا شماره سریال بطوریکه مشخصات دستگاه غیر قابل شناسایی باشد.

4-     هر گونه دستکاری، تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتورهای متفرقه